Tradycyjne na początku zimy- Grudniowe Pączki w Nowym Stawie.

Poniedziałek, 9 grudnia 2013 · Komentarze(3)
W tą niedzielę wybrałem się z Asią,Mirkiem,Darkiem i Jarkiem na Grudniowe Pączki Mareckiego do Nowego Stawu.Jest to wieloletnia tradycja elbląskich bikerów, którą organizują na zakończenie (podsumowanie) sezonu rowerowego spotkanie rowerzystów z naszego regionu. Dotarliśmy na miejsce bez żadnych niespodzianek, mimo zimowej aury. Jedynie utrudniał nam dzisiaj jazdę lód na drodze, było kilka poślizgów. W cukierni Jędruś była kawka, słodkości... i wspólne pogaduchy. Zapomniałem dodać że Darek miał urodziny, więc była zrzuta na flaszkę i serdeczne życzenia :)
Dziękuję Ekipie z Elbląga za mile spędzony czas w Cukierni :)
Osobne podziękowania dla całej ekipy z Tczewa za mile spędzoną niedzielę :)))

Pierwsze miejsce zbiórki.Osiedle Suchostrzygi © sikorski33
W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33
Na moście w Tczewie lodowisko © sikorski33
Koniec dzisiejszej wycieczki © sikorski33

Darka nie widać ,wcześniej pojechał do domu, a ja robię fotkę. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga :)