• Wreszcie udało mi się przejechać w tym roku 5 tys.km.

Wtorek, 15 października 2013 · dodano: 15.10.2013 | Komentarze 10

Piękna pogoda,cudowne, jesienne widoki i przekroczone wreszcie w tym roku 5 tys.km.
    Było super:))

Przydrożna kapliczka - Kociewie © sikorski33
    Barwy jesieni - Kociewie © sikorski33
    Autostrada A1 - Kociewie © sikorski33
    Spotkałem na trasie Stasia - wracał do domu. © sikorski33
    Był oczywiście temacik:)
    Barwy jesieni - Kociewie. Kościół w Kończewicach © sikorski33
    Kościół w Kończewicach został wybudowany w stylu gotyckim w XIV wieku. Posiada 1 drewnianą wieżę, 3 nawy, płaski, drewniany strop, 3 ołtarze oraz ambonę z XVIII wieku.
    Kościół w Kończewicach © sikorski33
    Ostatnio mam farta i trafiam na otwarte kościoły:)

Mania
    | 09:53 wtorek, 22 października 2013 | linkuj ale zapomniałam dodac,ze ogólnie do 2000 km:/
    | 09:52 wtorek, 22 października 2013 | linkuj wow!!!! 5000 km:))))ja brnę dopiero do 2000,ale dojade:)))))))))))))))))))
    Piękna kapliczka,cudna poprostu!!!
    arturbike
    | 09:35 czwartek, 17 października 2013 | linkuj Marku, gratki wielkie za 5-kę z przodu (y)
    :-)
    siwobrody
    | 19:06 środa, 16 października 2013 | linkuj gratuluję przekroczenia 5000 i jeszcze dodam że sztuką jest przejechać tyle ale jeszcze większą udokumentować taki dystans opisami i zdjęciami.
    akacja68
    | 18:26 środa, 16 października 2013 | linkuj To jakiś wysyp 5 - tysięczników! Gratulować:)
    | 23:32 wtorek, 15 października 2013 | linkuj Gratki, ja chyba też w tym roku przekroczę magiczną piąteczkę:))) Fajne fotki...
    | 21:41 wtorek, 15 października 2013 | linkuj Moje gratulacje, choć szczerze myślałem że te 5tysiaków już dawno pękło u Pana :-)
    Jesienne widoki Kociewia aż przemawiają swym urokiem!
    anwi
    | 18:31 wtorek, 15 października 2013 | linkuj Gratuluję tych pięciu tysięcy i życzę kolejnych, równie udanych :)
    lavinka
    | 17:37 wtorek, 15 października 2013 | linkuj Kapliczka na swój sposób obłędna...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czuci