• Pożegnanie lata - przywitanie jesieni.

Niedziela, 22 września 2013 · dodano: 26.09.2013 | Komentarze 4

Pożegnanie lata - przywitanie jesieni.Taki był tytuł niedzielnej wycieczki. Na zbiórce zjawiło się dwunastu rowerzystów. Trasa wycieczki przebiegała przez las Rokicki, następnie pojechaliśmy wzdłuż jeziora Zduńskiego, gdzie na plaży zrobiliśmy dłuższy postój. Powrót przez Wędkowy, Młynki i Lubiszewo do Tczewa. Wycieczka przebiegła w bardzo miłej atmosferze, za co dziękuję wszystkim uczestnikom wycieczki:)))
    Dodaję do niedzielnej wycieczki kilka fotek z dzisiejszego (czwartek) wypadu rowerowego do lasu. Kilometry dodałem z obu wycieczek. Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, tak że słońca mamy jak na lekarstwo:( Do tego często popaduje deszcz.

Zbiórka na Placu Papieskim © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie jesieni © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie jesieni. Leśniczówka Boroszewo © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie jesieni. Jezioro w Zdunach © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie jesieni Jezioro w Zdunach © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie jesieni © sikorski33
    Pożegnanie lata - przywitanie wiosny. Młynki © sikorski33

Zdjęcia z czwartkowej wycieczki.
    Na trasie jesiennej wycieczki rowerowej - Kociewie © sikorski33
    Takich nie zbirałem hi,hi:))