• Maraton Kociewie Kołem 2013 r.

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 19.09.2013 | Komentarze 4

Dopiero dzisiaj robię wpis.Powodem był przegląd komputera i wymiana karty graficznej (na AMD-R6670-MD2GD3). Powoli będę modernizował mojego kompa, ma już sześć lat i zaczyna się buntować...;) Wracamy jednak do maratonu.. Cykl imprez takich jak Kaszebe Runda zagościł w Starogardzie Gdańskim dzięki staraniom GK STG pod nazwą Kociewie Kołem.
    Pomimo nie najlepszej pogody, premierowa edycja maratonu Kociewie Kołem rozegrała się w słonecznej atmosferze. Na starcie stanęło 251- rowerzystów.. Entuzjaści rowerów mogli liczyć nie tylko na wspaniałą zabawę, ale i bardzo urozmaicone liczące po 180 i 80 km trasy, które wiodły wśród malowniczych lasów i jezior samego serca Kociewia. Droga super oznaczona, policja pilnowała naszego bezpieczeństwa, bufety cud miód i fantastyczne Panie przebrane w tradycyjne stroje, wszyscy się pozdrawiali i byli uśmiechnięci.Każdy na mecie dostał pamiątkowy medal! Na koniec można było skorzystać z rozluźniającego masażu.Fajna impreza - Brawo Kociewie!! Ja też tam byłem i się świetnie bawiłem, co dokumentuję zdjęciami:)) Startowałem na 83 km. Do Starogardu dojechałem na rowerze droga krajową 22, powrót do Tczewa tą samą trasą.

W drodze do Starogardu Gd © sikorski33
    Maraton - Kociewie Kołem 2013 r © sikorski33
    Start do maratonu ze stadionu im. Kazimierza Deyny.
    Maraton - Kociewie Kołem 2013 r. Ocypel © sikorski33
    Maraton - Kociewie Kołem 2013 r. Pinczyn © sikorski33
    Maraton - Kociewie Kołem 2013 r. Wierzyca © sikorski33
    Na tej rzece często organizowane są spływy kajakowe.
    Maraton - Kociewie Kołem 2013 r. Meta w Starogardzie Gd, © sikorski33
    Na mecie, wszyscy uczestnicy maratonu dostali pamiątkowe medale.
    Stadion im.Kazimierza Deyny. Ten słynny piłkarz pochodził ze Starogardu Gd.