• Rowerem w odwiedziny do znajomych.

Środa, 4 września 2013 · dodano: 04.09.2013 | Komentarze 5

Dzisiaj pojechałem z Heniem odwiedzić naszych znajomych, którzy mieszkają na żuławach po drugiej stronie Wisły.
    Najpierw pojechaliśmy odwiedzić Bronka, który mieszka we wsi Bystrze.Pochwalił się nam rowerem marki mercedes. Pierwszy raz zobaczyłem rower napędzany paskiem klinowym, do tego hamulce były bębnowe, przerzutka siedmiobiegowa w piaście. Od Bronka pojechaliśmy przez Gnojewo do Lisewa gdzie odwiedziliśmy następnych znajomych. Tam też był temacik i kawka. Wróciliśmy do domu w wyśmienitych humorach:) Do tego, pogoda dzisiaj dopisała, było słonecznie i o dziwo wiatru jak na lekarstwo.

Z Heńkiem na dzisiejszej wycieczce © sikorski33
    Nasza Wisełka © sikorski33
    Odwiedziliśmy dzisiaj Bronka w Bystrze,który zaprezentował nam rower mercedesa © sikorski33
    Rower marki Mercedes - napędzany paskiem klinowym © sikorski33
    Kościół w Kończewicach © sikorski33
    Kościół gotycki, murowany, pod wezwaniem Matki Bożej Wniebowzięcia, z XIV wieku. Trójnawowy z wieżą frontową z roku 1724, zwieńczoną izbicą - najwyższą wieżą drewnianą na Żuławach.