• Kierunek Twierdza Wisłoujście.

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 6

W siedmioosobowym składzie,udaliśmy się do Gdańska, na inscenizację bitwy morskiej, której stawką będzie złoto Napoleona.
    Z wielu tras wybraliśmy Szlak Mennonicki,prowadzący przez piękne żuławskie tereny.
    Przemierzając tą drogę...odnosi się wrażenie,że przyroda pozostała nienaruszona przez człowieka...rządzi się swoimi prawami...Na szlaku godne uwagi,są również, domy mieszkalne i zabudowania gospodarcze pozostałe po mennonitach. Przed dotarciem do celu, po raz kolejny...podziwialiśmy Gdańską Starówkę...Po czym... znaleźliśmy się w epoce napoleońskiej...był huk z armat,ogień,dym...a na koniec fajerwerki.
    Gorące promyki słońca...zaprowadziły nas na plażę do Brzeźna.Po słonecznej i morskiej kąpieli...wyruszyliśmy w powrotną drogę.No..,nie obyło się bez awarii...Asia złapała gumę...postój,szybka naprawa...i w drogę...
    Do domu wróciliśmy w szampańskich humorach...!!! :)))

Zbiórka ekipy przed wycieczką © sikorski33
    Jesteśmy w Gdańsku © sikorski33
    Przeprawa promowa w Gdańsku © sikorski33
    Wojsko Wolnego Miasta Gdańsk © sikorski33
    Oblężenie Twierdzy Wisłoujście 2013. Inscenizacja bitwy morskiej o złoto Napoleona w Gdańsku © sikorski33