Temperatura:-11.0
  • Mroźna sobota na rowerze.

Sobota, 22 grudnia 2012 · dodano: 22.12.2012 | Komentarze 10

Na święta jadę do córki. Postanowiłem więc dzisiaj nakręcić trochę km. Jak dla mnie to pogoda była dzisiaj wyśmienita. Było słonecznie,wiatru wcale,drogi suchutkie. Na mróz to jest sposób, po prostu trzeba się odpowiednio ubrać i można śmigać na rowerze. Wycieczka przebiegła spokojnie. Zrobiłem kilka fotek żeby pokazać jak fajnie jest zimą.
    Wszystkim przeglądających mojego bloga składam życzenia świąteczne: WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA, CHWIL WYTCHNIENIA OD CODZIENNYCH TROSK ORAZ SPEŁNIENIA MARZEŃ I SUKCESÓW W NADCHODZĄCYM NOWYM ROKU:)))

Zimowa wycieczka. © sikorski33
    Most na Wiśle - Tczew
    Kategoria Zimowa wycieczka

angelino
    | 18:29 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Niechaj Ci się wiedzie w tym roku!
    akacja68
    | 21:06 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Całkiem ładna wycieczka. Wesołych Świąt!
    misia3
    | 21:03 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Piękne zdjęcia z wycieczki w tak mroźny dzień:)) Gratuluje kondycji:)) wesołych Świąt Marku:)) pozdrawiamy:))
    siwobrody
    | 23:48 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Pozdrowienia i życzenia ze Szczecina.
    anwi
    | 22:36 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Ładne fotki, super podejście do rowerowania zimą. Pozdrowienia dla córki. Wesołych Świąt!
    | 21:21 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Fajna wycieczka, piękne zdjęcia, również życzymy Wesołych Świąt:)))
    Franek810 | 19:40 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Wzajemnie Życzę Najlepszego Na Święta ,przede wszystkim niech dopisze zdrówko i nastanie miły dla Ciebie wypoczynek świąteczny w Rodzinnym Gronie.

Widzę ze zdjęć ( pięknych ) że pięknie słoneczko dziś na niebie u Ciebie gościło , na południu (w Mikołowie) niestety zdecydowana przewaga dużego zachmurzenia , mróz mniejszy ,ale zbyt przyjemnie nie było.

Pozdrawiam Serdecznie.
    Jurek57
    | 18:46 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Most jest stary , więc rozstępy rzecz normalna ! -:)
    pozdrawiam i dziękuję za życzenia
    | 18:39 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Widać, że w końcu i do Pana zima zawitała :-) Teraz to nawet powiem, że w Poznaniu jest dużo mniej śniegu, bo prawie wcale go nie ma. Jutro wybieram się na rowerek z kolegami i może uda mi się podobny dystans do Pana wykręcić, choć wątpię żebym wytrzymał w tym mrozie więcej jak 40km. Pan jest hardkorem Panie Marku :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa byloi