• Wycieczka wokół jeziora zduńskiego i Rajd Nocny Świetlik.

Sobota, 17 listopada 2012 · dodano: 18.11.2012 | Komentarze 8

Sobota - ostro rowerowa! Najpierw wybrałem się z Anią ,Bogusią,Jurkiem i Wieśkiem na szlak wokół jeziora zduńskiego. Po drodze zabraliśmy trójkę młodych rowerzystów, dołączyli do nas w Młynkach. Zaopiekowała się nimi Asia. Trasa wokół jeziora okazała się dosyć trudna. Momentami trzeba było schodzić z rowerów i je prowadzić a nawet przenosić przez płynące strumyki. Mimo drobnych trudności,dotarliśmy do domu w wspaniałych humorach. Wycieczka była udana, za co dziękuję całej ekipie:)
    Po 3 godzinnym odpoczynku pojechałem na rajd. Stowarzyszenie „Rowerowy Tczew” postanowiło zorganizować Rajd Nocny Świetlik jesienią, po raz pierwszy w trzyletniej historii organizowania tej imprezy. Na zbiórkę przyjechało 27 rowerzystów. Z naszej ekipy przyjechała Asia,Ania,Jurek,Wiesiek no i ja. Przejechaliśmy trasę 30 km bez żadnych nieprzewidzianych przygód i dotarliśmy do domu w całości;)) Sobota była mglista i zimna, ale dla naszej ekipy nie ma złej pogody. Trasa rajdu wiodła przez miejscowości-Tczew – Rokitki – Goszyn – Turze – Dalwin – Łukocin – Mieścin – Dąbrówka – Szpęgawa – Tczew. Obie wycieczki są podliczone w sobotnim wpisie.
    Mapa z pierwszej wycieczki:

Bogusia na trasie.
    Jesienna wycieczka rowerowa. © sikorski33
    Ekipa w całej okazałości:)
    Leśniczówka - Nadleśnictwo Boroszewo.
    Spacerkiem też można:)
    Jesienna wycieczka rowerowa. © sikorski33
    Jezioro w Zdunach.
    Jedziemy wzdłuż jeziora. Jezioro Zduńskie - przepływowe jezioro rynnowe położone na Kociewiu (powiat starogardzki, województwo pomorskie) Powierzchnia jeziora ok.60 ha ,głębokość maks.12 m ,położenie niemalże z południa na północ ,woda mało przeźroczysta ,dużo zwalonych do wody drzew ,mało trzcinowisk ,liczne zatoczki z grążelem i grzybieniem, dookoła otoczone lasem.
    Na szlaku wzdłuż jeziora. © sikorski33
    Dodatkowe atrakcje:)
    Z Asią nigdy nie jest nudno:)
    Piękniejsza strona ekipy:))
    Na szlaku wzdłuż jeziora. © sikorski33
    Wracamy do domu. © sikorski33

Teraz zdjęcia i mapka z Nocnego Świetlika. Tczew 2012r.

Jesienny Rajd Nocny Świetlik - Tczew. © sikorski33
    Zbiórka rowerzystów na Placu Papieskim .
    Rajd Nocny Świetlik . © sikorski33
    Na zbiórkę stawiło się 27 rowerzystów. Pamiątkowa fotka uczestników rajdu.
    Rajd Nocny Świetlik. © sikorski33
    Nasza ekipa:)
    Na trasie.
    Jak fajnie:)
    Rajd Nocny Świetlik. © sikorski33
    To już koniec.Czas do domu na odpoczynek.

| 23:38 poniedziałek, 19 listopada 2012 | linkuj Na jednym ze zdjęć Nefre nie zdążyła zgiąć nóżki ;)
    Iwa
    | 06:22 poniedziałek, 19 listopada 2012 | linkuj Fantastyczna wycieczka i jesienne zdjęcia baaaardzo ładne :)
    | 21:42 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Niektórzy widać byli bardzo rozgrzani w nocy, skoro bez nakrycia głowy i rękawiczek w te zimno jeździli :-S
    Super wycieczkowo-rowerowa sobota, chyba najlepiej spędzona jak to tylko mogło być możliwe :-0 Pozdrowienia dla Pana :-)
    panther
    | 21:21 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Podoba mi się to, że potraficie w Tczewie zbudować aktywną, rowerową grupę.
    Cały czas się rozwijacie...oby tak dalej.
    Pozdrawiam serdecznie
    | 20:21 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Było super:))) Foteczki jak zwykle piękne:))
    akacja68
    | 19:52 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Rowerzysta nocą- Ki diabeł? Duch, czy co??? Jedzie i miga... gorzej, jak nie miga i nagle wyłania sie przed maską... brr... Oby jak najwięcej dobrze oświetlonych rowerzystów na drogach.
    misia3
    | 19:38 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj rowerowa sobota udana, pomimo braku słoneczka:)) wspaniała fotorelacja z wyprawy dookoła jeziora zduńskiego:) no i oczywiście Wasz udział w Świetliku... gratuluję:))) żeby nie goście, to też bym z Wami pojechała.....:)) następnym razem:)) dziękuję wszystkim za miłą wycieczkę;))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oncic