• Kierunek Siwiałka- Jezioro Godziszewskie.

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 6

Tą niedzielę zaplanowaliśmy spędzić nad jeziorem w Siwiałce.Zbiórkę zaplanowaliśmy pod Intermarche na osiedlu Suchostrzygi.Stawili się Bogusia ,Asia,Ania,Marek,Wiesiek no i ja.Trochę wiało, więc wybraliśmy trasę przez lasy. Pojechaliśmy przez lasy Rokickie(Okolice Rokitek są urzekająco piękne.Różnobarwne doliny wyścielone łanami zbóż,ciemne wzgórza porośniuęte lasami,błękitne wody pośród zieleni łąk,wysmukłe topole wzdłuż polnych ścieżek,białe brzozy na urwiskach i wierzby nad strugami kojarzą się z polskim krajobrazem).Dalej lasami należącymi do Nadleśnictwa Starogard przez Wędkowy,Boroszewo nad jezioro Godziszewskie. Po drodze zatrzymaliśmy się by zrobić kilka fotek przy pasących się koniach.Tam też dojechali do nas Dorota i Jarek. Po gorącym powitaniu;))pognaliśmy prosto do Siwiałki. Tam już błogie lenistwo.Opalanie, temacik i kąpiele w ciepłym jeziorze. Ja niestety miałem awarię amortyzowanej sztycy,więc musiałem ją doprowadzić do stanu używalności i dopiero wtedy mogłem się przyłączyć do leniuchowania. Część ekipy wcześniej się odłączyła i pojechała do domu.Jedynie Asia,Ania,Wiesiek zostali ze mną do wieczora.Razem też wróciliśmy do Tczewa.Dziękuję całej ekipie za mile spędzoną niedzielę:)))

Pierwszy postój w drodze nad jezioro. © sikorski33
    Czasami było pod górkę. © sikorski33
    Ania karmi konika:) © sikorski33
    Asia i konik. © sikorski33
    Ekipa się powiększyła. © sikorski33
    Dojechali - Dorota i Jarek.
    Słodkie powitanie:)) © sikorski33
    Na szczęście nie było dzisiaj deszczu;))
    Docelowe miejsce dzisiejszej wycieczki. © sikorski33
    Jezioro Godziszewskie od strony Siwiałki.
    Chłodzenie w jeziorze. © sikorski33
    Ekipa wygrzewa się w słońcu. © sikorski33
    Powoli zapada zmierzch. © sikorski33
    Trzeba się zbierać i wracać do domu:(
    W drodze powrotnej do Tczewa. © sikorski33

sikorski33
    | 17:24 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj Z takich ślicznych rączek lepiej smakuje:))
    Kajman
    | 07:26 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj Kurcze, tyle trawy w koło a konie trzeba z ręki karmić:)
    misia3
    | 19:27 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj fantastycznie opisałeś malownicze tereny przez które jechaliśmy:)) czytając twój opis zamykam oczy i widzę te piękne krajobrazy:))) faktycznie jest co podziwia podczas naszych wycieczek:)) ładna fotorelacja:)) miło spędziliśmy te wspólne godziny.... dziękuję i pozdrawiam:)))
    panther
    | 16:49 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Ekipa z Tczewa jak zawsze podczas świetnej wycieczki...
    | 14:41 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Fajnie było, a z Fruzią długooo się nie widziałyśmy:)))
    | 14:31 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Jakoś tak lubię wchodzić na Pana bloga, czytać i przede wszystkim oglądać zdjęcia, ponieważ piękne tam macie tereny, ładne jeziorka, dużo Słońca, no i to co najważniejsze - piękne kobiety hehe ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz