• Czwartkowa kąpiel.

Czwartek, 14 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 6

Dzisiaj w towarzystwie Henia, pojechałem wykąpać się do Siwiałki. Woda była ciepła, więc popływaliśmy około pół godziny. Chcieliśmy dzisiaj zaliczyć dłuższą trasę,niestety Heniowi popsuł się pedał,(nadaje się tylko do wymiany) więc musieliśmy wracać do domu. Na sam koniec złapał nas deszcz i trochę zmokliśmy. Jednak było fajnie:)
    Czwartkowa kąpiel-Jezioro Godziszewskie. © sikorski33
    Miejscowość Siwiałka.
    Uroki przyrody. © sikorski33
    Heniek na trasie. © sikorski33

mors
    | 22:42 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nikt nie "należy do morsów", natomiast KAŻDY nim jest. Nieuświadomionym i niepraktykującym, ale jest.
    Kobiety, dzieci i starcy - bez różnicy.
    Natomiast zgodzę się, że teraz woda za zimna. A latem to już całkiem hardcore.
    Iwa
    | 19:23 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj U mnie wczoraj rozpadało się ciurkiem ok 15, zrobiło się strasznie zimno-istna jesień, brrrr.
    misia3
    | 12:12 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj przepraszam Marku..czy ty należysz do "Morsów" ? ja za żadne pieniądze w tak zimnej wodzie bym sie nie wykąpała:)) może kiedys.... ale teraz starzeję sie juz chyba :)))))))))) gratuluję odwagi i wspaniałej formy :) pozdrawiam.....i do spotkania na trasie:))
    | 18:39 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Pan jest niemożliwy hehe. Ja uwielbiam pływać, ale nie wszedłbym chyba teraz do jeziora, bo jajca by mi odleciały :-)))
    Droga na 3 zdjęciu jest super.
    akacja68
    | 16:57 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Niedługo i w Bałtyku będzie można się kąpać. Na razie tylko moczę nogi:) Ale już tęsknię do ciepełka i chłodnej wody:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwato