• Kierunek -Ocypel.

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 11

Na dzisiejsza wycieczkę wybrałem się w towarzystwie Stasia,Henia i Jurka. Obraliśmy kierunek Ocypel. Chłopaki chcieli się wykąpać w tamtejszym jeziorze (Ocypel – jezioro przepływowe w Polsce, na Kociewiu w kompleksie leśnym Borów Tucholskich, na obrzeżach wsi Ocypel w powiecie starogardzkim województwa pomorskiego (w gminie Lubichowo). Ja miałem w planie odwiedzić mojego kolegę Andrzeja,któremu zmarł brat i złożyć mu kondolencje. Plany zostały zrealizowane. Dzięki ładnej pogodzie i miłej atmosferze wycieczka udana:)

Przed wycieczką. © sikorski33
    Małe poprawki przy rowerach.
    Krótki odpoczynek. © sikorski33
    Ekipa na trasie. © sikorski33
    Tak zwane "Papieskie Wzgórze" na błoniach koło Pelplina © sikorski33
    Rondo przy Górze Jana Pawła II – „Rondo Męczenników Pelplina” © sikorski33

A teraz szybko do domu na Euro2012.

| 19:25 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Fajna trasaa:)))) Pozdrawiam po wakacjach...
    | 22:53 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Gdzieś się zapodziało chyba zdjęcie z kąpieli w jeziorze :)
    | 06:24 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Dystans bardzo ładny, a miejscowości ciekawie nazwane :)
    angelino
    | 16:28 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Nie mam pojęcia o tych terenach, a widzę, że ładne, nazwy za to zabawne.
    Iwa
    | 05:26 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Trzeba było ze Skórcza skręcić na Barłożno i wpaść na kawę ;)
    misia3
    | 20:52 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj gratuluję wspaniałej wyprawy:))) sporo kilometrów przejechaliście...no i Ocypel...moje ulubione jeziorko:)) ..a na Wzgórzu Papieskim byłam w czwartek:)) pozdrawiam :))
    | 20:24 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Skórcz :-))) Pewnie tradycyjnie złapał w tym miejscu za łydkę :-)
    ikov
    | 20:17 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Też dziś przejeżdżałem przez Pelplin, a i do Skórcza miałem rzut beretem :)
    pioter50
    | 17:18 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj No Panowie, daliście czadu.Gratulacje za trasę i fotki.W Skórczu na pewno żaden skurcz Was nie złapie, podobnie jak ja nigdy kapcia w Kolcach nie złapałem.Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzyp