• Deszczowo ale fajowo:)

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 10

Mimo niepewnej pogody, zdecydowaliśmy się ze Stasiem trochę dzisiaj pokręcić. Wybraliśmy kierunek Żuławy Gdańskie. Udało się nam dzisiaj znaleźć nową trasę rowerową.Trochę nam popadało, ale za to nie było wiatru,coś za coś;) Dziękuję Stasiowi że wspólne kręcenie.
    Kościół pw. Znalezienia Świętego Krzyża w Krzywym Kole. © sikorski33
    We wsi znajduje się zabytkowy Kościół Filialny pw. Podniesienia Krzyża, przed II wojną światową, kościół ewangelicki. Kościół został wybudowany w XIV w., przebudowany w latach 1685-1686. Wieża została dobudowana w 1748 r. W kościele zachowało się niemal kompletne wyposażenie z XVIII w.
    Stasiu ubiera kurtkę przeciwdeszczową. © sikorski33
    Zaczyna padać deszcz.
    Cysterski Trakt Rowerowy. © sikorski33
    Krajobraz -Żuławy Gdańskie. © sikorski33

| 20:23 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Ładny kościół, z ciekawym zegarem.
    | 09:57 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj No ja osobiście nie lubię rowerowania w deszczu..... wiem w którym miejscu była robiona ostatnia foteczka:))))
    Kajman
    | 08:40 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj O! Piękne oznaczenie szlaku:)
    Iwa
    | 07:55 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Fajny ten Cysterski Trakt Rowerowy. Muszę poszukać o nim więcej informacji :)
    | 07:27 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Widząc tytuł wpisu, już myślałam, że to "fajwo" to kąpiel w czasie deszczu :))
    | 21:20 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj A pewnie! W deszczu też trzeba czasem pośmigać :-) żeby urozmaicenie było. Ja lubię jeździć w prószącym śniegu na przykład :-)
    sikorski33
    | 20:44 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Padało pomiędzy Suchym Dębem a Skurczem.
    misia3
    | 20:41 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj fajna wycieczka....czyżbyście jechali w poszukiwaniu deszczu? bo u nas tyklko parę kropelek spadło z nieba... pozdrawiam...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asnas