• Czwartkowy wypad nad jezioro.

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 5

Dzisiaj razem z Stasiem i Heniem wybraliśmy się do Bożegopola Królewskiego, nad tamtejsze jezioro.Oczywiście głównym celem było czwartkowe pływanie.Pogoda dopisała, jedynie strasznie wiało,ale to u nas ostatnio stało się normą.Wycieczka udana.

Bożepole Królewskie. Karczma.Takimi terenami dzisiaj jechaliśmy,po prostu jak w raju:)) Miejsce dzisiejszej kąpieli.Jezioro Krawusińskie. A teraz wymarzona kąpiel:) Stasiu tylko nam kibicował i przy okazji zrobił zdjęcie. Po kąpieli,mały posiłek i przy okazji pogaduchy.Takie piękne widoki,towarzyszyły nam podczas dzisiejszej wycieczki. Stasiu szuka na mapie nazwy rzeczki, widocznej na zdjęciu. Nazwa to,Wietcisa.

Iwa
    | 08:25 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Piękne tereny :D Widzę, że nie czekacie na rozpoczęcie sezonu pływackiego do Św. Jana ;)
    | 10:55 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Czwartkowe kąpiele znów powróciły w Twój grafik :)
    misia3
    | 05:29 piątek, 25 maja 2012 | linkuj gratuluje odwagi:))) ja chyba bym skostniała w tej wodzie:)) pozdrawiam :)
    | 20:27 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Zimno mi:))))))))))))!!!
    anwi
    | 20:21 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Dopieszcza nas ta majowa pogoda. Widoki cudne.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz