• Zimą - wiosennie.

Poniedziałek, 27 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 6

Piękna wiosenna pogoda,więc wsiadam na rower i w drogę.Pojechałem moją często uczęszczaną trasą-Rokitki,Swarożyn,Kończewice,Lisewo i Tczew. Pogoda po długim czasie, dopisała,więc fajnie się dzisiaj jechało.Ale niestety na jutro prognozy nie są za ciekawe.Ma padać mokry śnieg i znowu wiać:(
    Zimowo-wiosenny krajobraz. © sikorski33
    Droga polna i mój Pamirek. © sikorski33
    Przeszkoda na drodze . (Wiosenne roztopy) © sikorski33
    Leśne drogi, już bez śniegu. © sikorski33
    Ale sucho!- Tylko jeździć. © sikorski33
    Leśne roztopy. © sikorski33
    Krótki postój w Swarożynie. © sikorski33
    Wisła, zimą. © sikorski33

| 22:39 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj W lesie jak widzę, jeszcze trochę przykrego błotka, ale grunt, że słonko świeci :)
    | 17:49 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Znana traska- fajne fotki - trafne ujęcia - jak zwykle zresztą:))))) Pozdrawiam
    sikorski33
    | 08:21 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Jak jest ładna pogoda to komórką- Samsung Avilia Gps. Ale przy gorszych warunkach pogodowych,lub ważniejsze ujęcia, to już aparatem fotograficznym - Sony DSC. H20
    | 22:46 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Fotki, jak zawsze ciekawe. U Was jeszcze widać mocno pozostałości po zimie
    przemek1995
    | 18:40 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Chyba czym pan fotografuje
    Dobre foty.
    adam95mtb
    | 18:36 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Widać przyjemna wycieczka. Świetne fotki, czym fotografujesz?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oteki