• Jesienny wypad rowerowy.

Wtorek, 29 listopada 2011 · dodano: 29.11.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj zaświeciło słońce, więc nie odpuściłem i wybrałem się na mały wypad rowerowy za miasto:) Na trasie nic ciekawego się nie zdarzyło.Fajnie się kręciło bo pogoda dopisała:)
    Jesienny krajobraz. © sikorski33
    Droga dojazdowa do Śliwin. © sikorski33
    Kościół p.w. św. Franciszka z Asyżu © sikorski33
    Tczew os. Witosa czyli nasze Górki:)
    Skwer 750-lecia Miasta Tczew. © sikorski33
    Osiedle Wincentego Witosa. Potocznie nazywane Górkami.
    Skąd pochodzi ta nazwa?
    Kiedyś, zanim to osiedle zaczęło się rozbudowywać, były tu same pola, górzyste pola.
    Górki- większe, mniejsze .... ale były.
    Z czasem osiedle zaczęło się rozbudowywać.
    Zaczęły one znikać, budowało się coraz to więcej domów, sklepów itp.
    Jednak do dzisiaj na lewo od kościoła ( p.w. św Franciszka z Asyżu) istnieją tamte góry- pola.
    Jest to jedyne osiedle, które ma tyle swojego naturalnego uroku w Tczewie.
    Są lasy, łąki, tereny rekreacyjne (Skwer 750-lecia miasta Tczewa), dwa stawki, mały park i wiele innych ...
    Można tu naprawdę wspaniale spędzić czas, zrobić niesamowite zdjęcia, zapamiętać wizytę na Górkach naprawdę na bardzo długo:)
    Rzeżba - Macieżyństwo autorstwa Władysława Weremko. © sikorski33
    Skwer 750-lecia Miasta Tczew.
    Niski stan wody na Wiśle-okolice Tczewa. © sikorski33
    Bulwar nadwiślański w Tczewie. © sikorski33

uluru
    | 07:49 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Istnie jesienne kolorki i widoczki :)) racja, trzeba korzystać ze słonka..bo w tym roku pogoda Nas zaskakuje bardzo pozytywnie :]
    pozdrawiam
    Kajman
    | 07:32 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Mnie też się bulwar podoba:)
    | 22:14 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Miło popatrzeć na fotki, jak człowiek już wie, gdzie to miejsce się znajduje :)
    | 19:34 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Piękny macie bulwar w Tczewie.
    | 18:36 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Na osiedlu Górki z jednej górki przy dobrej pogodzie widać zamek w Malborku:))) Fajnie, że mogłeś pokręcić:)))
    akacja68
    | 17:48 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Podoba mi się rzeźba. Sama jestem Matką- Polką z trójką dzieci. Moim ulubionym pomnikiem jest pomnik Matki- Polki w Raciborzu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa opnal