• Do lasu i nad jezioro.

Poniedziałek, 5 września 2011 · dodano: 05.09.2011 | Komentarze 9

Ponieważ zapowiadają pogorszenie pogody,wybrałem się pojeżdzić po lesie, oraz wykąpać w pobliskim jeziorze- Rokickim. Nad jeziorem były już pustki. Dzisiaj relaks rowerowy w samotności. Podczas powrotu zrobiłem zdjęcie kościoła w mojej parafii.
    Leśne klimaty. © sikorski33
    Tak giną lasy! © sikorski33
    Myślę że trochę przeginają z tymi wyrębami lasów.
    Pamirek cierpliwie czeka aż się wykąpię. © sikorski33
    Woda w jeziorze była jeszcze ciepła,więc skusiłem się na pływanie.
    Jezioro Rokickie - jezioro w woj. pomorskim, w pow. tczewskim, w gminie Tczew na południowy zachód od Tczewa, leżące na terenie Pojezierza Starogardzkiego.
    Z jeziora wypływa rzeka Motława łącząca je z jeziorem Rokickim Małym.
    Parafia NMP Matki Kościoła w Tczewie. © sikorski33
    Największy kościół w Diecezji Pelplińskiej zbudowany w latach 1982-1998, został uroczyście konsekrowany dnia 15 września 1998 roku. Konsekracji dokonali - Nuncjusz Apostolski w Polsce Ksiądz Arcybiskup Józef Kowalczyk i Pierwszy Biskup Pelpliński Prof. dr hab. Jan Bernard Szlaga - w obecności Arcybiskupów i biskupów: Henryka Józefa Muszyńskiego, abpa gnieźnieńskiego, Mariana Przykuckiego, abpa szczecińskiego, Edmunda Piszcza, abpa warmińskiego, Andrzeja Śliwińskiego, bpa elbląskiego i Piotra Krupy, bpa pomocniczego pelplińskiego.

uluru
    | 06:41 czwartek, 8 września 2011 | linkuj rzeczywiście dużo lasów się wycina, u mnie też to widać :/
    poza tym, o tej porze, jeszcze można się kąpać, to znaczy, czy nie jest za zimno?? :))
    pozdrawiam
    | 21:36 środa, 7 września 2011 | linkuj Lasy giną, ale jak pięknie pachną te pocięte pnie :)
    | 14:01 środa, 7 września 2011 | linkuj Marku w tym jeziorze jest syfff!!!! Byliśmy w sobote -fujj
    pioter50
    | 17:13 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Trzebią te lasy strasznie, bandyci jedni...To już nie jest gospodarka drewnem tylko zwykły rabunek. Korzystaj jeszcze z możliwości kąpieli bo być może za niedługo tylko wspomnienia pozostaną i te piękne fotki.
    | 16:48 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Kościół jest niesamowity.
    niradhara
    | 05:09 wtorek, 6 września 2011 | linkuj Lasy giną, bo produkujemy tony nikomu niepotrzebnych dokumentów :(
    | 21:12 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Soczyste zdjęcia :)
    Nawet krótka wycieczka, a potrafi cieszyć i okazać ładne zdjęcia :)
    | 21:06 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Piękne to ujęcie z tym ściętym drzewem. Ale Cię ciągnie do tej wody :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziecn