• Rajd Gwiażdzisty.

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 10

Wybrałem się dzisiaj na Rajd Gwiażdzisty.Starostwo Powiatowe w Tczewie, przy współudziale LOT "Kociewie", zorganizowało XI Rowerowy Rajd Gwiaździsty. Grupy rowerzystów wyruszają tradycyjnie o określonych godzinach ze wszystkich gmin Powiatu Tczewskiego i o godz. 14.00 spotykają się na festynie w gościnnych progach SP w Małych Walichnowach. Na rajdzie spotkałem dużo znajomych z tras rowerowych.Tak że spędziłem dzisiaj niedzielę rowerowo,fajowo i wesoło.
    Zbiórka grupy Tczewskiej na Pl.Hallera. © sikorski33
    Jeszcze jedna grupa w drodze na festyn. © sikorski33
    Postój naszej grupy przy cmentarzu mennonickim. © sikorski33
    Cmentarz Mennonicki. © sikorski33
    Cmentarzem opiekuje się szereg lat dyrektor miejscowej szkoły - Mariusz Śledź - wraz z kolejnymi pokoleniami uczniów.
    Tablica informacyjna powyższego cmentarza. © sikorski33
    Wreszcie na miejscu. © sikorski33
    Kolejka czekająca na zaparkowanie rowerów.
    Posiłek dla nabrania sił. © sikorski33
    Jak zwykle na takich imprezach, nie może się obejść baz kiełbasy z gryla.
    Pamiątkowe zdjęcie Tczewskiej grupy:) © sikorski33
    To nie wszyscy-tylu udało mi się zebrać do fotki.

| 14:39 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj Nie ma to jak wycieczka ze znajomymi, i do tego jeszcze kiełbaska (wyglada smakowicie) :)
    uluru
    | 13:39 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Jest kiełbaska jest impreza :) super wycieczka, fajnie popatrzeć jak inni też pedałują :]
    pozdrawiam
    niradhara
    | 19:40 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Ciekawa impreza :)
    anwi
    | 19:26 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Świetne są takie imprezy. Można miło spędzić czas, poznać ludzi pokrewnych duchem i zaplanować kolejne wycieczki.
    Pozdrawiam :)
    kamiloslaw1987
    | 19:17 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Spora grupka...fajnie:) Kurczę dawno już nie jadłem takiej kiełbaski...trzeba będzie to zmienić:]
    Mariola | 15:09 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Super było. Pozdrawiam.
    Anonimowy tchórz | 15:08 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Super było. Do następnego razu.
    Uczestniczka
    | 10:43 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Fajnie było:))))
    | 23:28 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Cóż rzec ....... :) Pięknie i w super towarzystwie :)
    Fajna rowerowa impreza :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latdw