Temperatura:-4.0
  • Zimowa wycieczka.

Środa, 29 grudnia 2010 · dodano: 29.12.2010 | Komentarze 9

Ostatni wypad w tym roku na rowerze./ Wklejam kilka widoczków zimowych.
    Moja trasa rowerowa. © sikorski33
    Ja w lesie. © sikorski33
    Widoczek zimowy. © sikorski33
    Zimowy krajobraz. © sikorski33"jpg[/img][img title="Zimowy krajobraz." width="600" height="450" author="sikorski33
    W drodze do domu. © sikorski33
    Pozdrawiam i Życzę Wszystkim odwiedzającym moja stronkę Szczęśliwego Nowego Roku:)
    Kategoria Zimowa wycieczka

Rometka
    | 08:53 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Taka zima to ja rozumiem, a nie chlapa w mieście
    | 14:17 poniedziałek, 3 stycznia 2011 | linkuj Widoki jak z pocztówki :-)
    akacja68
    | 15:45 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Franek810 | 05:50 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Pięknie "Zimujesz" na rowerku, wspaniałe krajobrazy u Was ! I zdecydowanie więcej śniegu niż u Nas na Południu.
    Serdecznie Pozdrawiam i życzę udanego Sylwka oraz wielu sukcesów nie tylko na rowerku, w tym nadchodzącym 2011 Roczku, a przede wszystkim dobrej kondycji, zadawalającego zdrówka i niech koła roweru kręcą się po przygodę !
    Misiacz
    | 19:56 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Szczęśliwego Nowego Roku! Wiwat Ci, którzy zimy się nie boją! :)
    fredziomf
    | 23:44 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj Po takim ubitym, czystym śniegu to sama przyjemność.
    kkkrajek18-remov
    | 20:37 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj ładne widoczki :)
    ciepło dzisiaj u Pana :)
    u nas w dzień dzisiaj - 11, a w nocy - 21 :p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iedzi