Temperatura:-9.0
  • Zimowy wypad do lasu.

Środa, 15 grudnia 2010 · dodano: 15.12.2010 | Komentarze 8

Zrobiłem dzisiaj mały wypad do lasu i przy okazji zrobiłem kilka fotek.Trasa -Tczew,Lubiszewo, las,jezioro Rokickie,Rokitki i do domku.Raz udało mi się zaliczyć glebę:) W drodze do lasu. Droga leśna prowadząca nad jezioro. http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,146952,moj-pojazd-zimowy.jpgPamirek zakopał się i niestety ale trzeba go popchaćTaki widoczek warto było uchwycić na zdjęciu.
    Kategoria Zimowa wycieczka

akacja68
    | 19:11 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Będę mało oryginalna: piękne...
    Franek810 | 05:50 sobota, 18 grudnia 2010 | linkuj Śnieżnie od Morza do Tatr.... jak dotychczas śniegiem sypnęło sprawiedliwie.
    Fajne fotki, a 2 i 5 to ekstraklasa. Pozdrawiam i życzę udanego przedświątecznego weekendu !
    kamiloslaw1987
    | 18:54 czwartek, 16 grudnia 2010 | linkuj Drugia fota! Super:)Pozdro
    anwi
    | 20:33 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj Zima całą gębą! Ciężko jechać po takim śniegu, ale warto, choćby dla piękna krajobrazu.
    Druga fotka prześliczna.
    fredziomf
    | 18:48 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj Jestem pod wrażeniem. Widzę większy śnieg to nie problem.
    kkkrajek18-remov
    | 18:33 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj ładne słoneczko sie przebija :)
    | 18:07 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj Pięknie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kwypl