• Rowerem po Kociewiu. Okolice Tczewa. Upalnie.

Wtorek, 4 czerwca 2019 · dodano: 04.06.2019 | Komentarze 1

Dzisiaj wyjechałem o poranku. Powodem była zapowiedź upalnego dnia.Jak się okazało w południe temperatura doszła do + 30 st. C. Ja jednak lubię taka pogodę, upały mi nie przeszkadzają w jeździe na rowerze.Pokręciłem się po lesie, gdyż tam było najchłodniej. Dalej pojechałem na cmentarz, podlać kwiaty, i wróciłem jadąc wzdłuż Wisły, przez bulwar nadwiślański do domu. Wycieczka spoko... :)))

Rowerem po Kociewiu.
    Rowerem po Kociewiu. © sikorski33 W lesie przyjemny chłodek... :) Rowerem po Kociewiu.
    Rowerem po Kociewiu. © sikorski33 Rowerem po Kociewiu.
    Rowerem po Kociewiu. © sikorski33 Pogoda cudowna, na niebie ani jednej chmurki.Rowerem po Kociewiu.
    Rowerem po Kociewiu. © sikorski33 Rowerem po Kociewiu. Tczew - starówka.
    Rowerem po Kociewiu. Tczew - starówka. © sikorski33 Rowerem po Kociewiu.  Tczew - starówka.
    Rowerem po Kociewiu. Tczew - starówka. © sikorski33 Rowerem po Kociewiu.  Najstarszy zabytek w Tczewie - kościół pochodzi z XIII w.
    Rowerem po Kociewiu. Najstarszy zabytek w Tczewie - kościół pochodzi z XIII w. © sikorski33  Zbudowany został w stylu nadwiślańskiego gotyku, a jego wystrój wewnętrzny pochodzi z okresu baroku.