• Wycieczka nad morze - Jantar.

Wtorek, 24 lipca 2018 · dodano: 25.07.2018 | Komentarze 1

Planowałem zrobić tą wycieczkę w najbliższą sobotę. Jednak  zmieniłem plany, zapowiadają na ten dzień upały i burze. Tak że pojechałem we wtorek. Wybrałem miejscowość Jantar, gdyż nie ma tam jeszcze na plaży sinic, a jechać nad morze i się nie pomoczyć to grzech.... Wycieczka była udana... ;)

Wycieczka na d morze - Jantar. Na trasie.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Na trasie. Szkarpawa.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie. Szkarpawa. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Na trasie. Most zwodzony na Szkarpawie.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie. Most zwodzony na Szkarpawie. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Na trasie.
    Wycieczka nad morze - Jantar. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.
    Wycieczka nad morze - Jantar. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Plaża w Jantarze.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Plaża w Jantarze. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Plaża w Jantarze.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Plaża w Jantarze. © sikorski33 Zmieniłem miejsce postoju i mogłem trochę popływać...
    Wycieczka na d morze - Jantar. Plaża w Jantarze. Tłumy...
    Wycieczka nad morze - Jantar. Plaża w Jantarze. Tłumy... © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Plaża w Jantarze.
    Wycieczka nad morze - Jantar. Plaża w Jantarze. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar. Wracam do domu. Na drodze patelnia...
    Wycieczka nad morze - Jantar. Wracam do domu. Na drodze patelnia... © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu. Most zwodzony w Drewnicy.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. Most zwodzony w Drewnicy. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu. Dom podcieniowy.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. Dom podcieniowy. © sikorski33 Żuławy.Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu. Dom podcieniowy.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. Dom podcieniowy. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu. Dom podcieniowy.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu. Wypadek samochodowy - most w Kiezmarku.
    Wycieczka nad morze - Jantar.Wracam do domu. Wypadek samochodowy - most w Kiezmarku. © sikorski33Wycieczka na d morze - Jantar.Wracam do domu.