• Pętla Żuławska - na rowerze.

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 09.07.2018 | Komentarze 2

W niedzielę rano, wraz z Łukaszem, pojechaliśmy do miejscowości Leszkowy.  Tam umówiliśmy się z ekipą rowerową z Kartuz, oni przyjechali samochodami. Dalej, razem pojechaliśmy na szlak Pętli Żuławskiej. Gdy dojechaliśmy do Świbna, przeprawiliśmy się  promem na drugą stronę  ujścia Wisły. Tam  odłączyłem się od grupy i pojechałem nad morze do Mikoszewa. Posiedziałem trochę na plaży, pomoczyłem nogi, następnie pojechałem do domu. Dziękuję całej ekipie za wspólne kręcenie i miłe towarzystwo... :)))  Przy okazji pękła stówka... ;)

Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Start z Miejscowości Leszkowy.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Start z Miejscowości Leszkowy. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Nowo zbudowany dom podcieniowy w 2010 r.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Nowo zbudowany dom podcieniowy w 2010 r. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Dom Podcieniowy.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.  © sikorski33 Dom Podcieniowy - 1770 r. Trutnowy - jeden z najpiękniejszych domów podcieniowych na Żuławach. Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Cmentarz
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Cmentarz © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33 Ekipa na Trasie...Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Ujście Wisły do morza.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Ujście Wisły do morza. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Plaża w Mikoszewie.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Plaża w Mikoszewie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Plaża w Mikoszewie.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Plaża w Mikoszewie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu.
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu, Boćki...
    Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu, Boćki... © sikorski33Wycieczka rowerowa - Pętla Żuławska. Wracam do domu.