• Wycieczka rowerowa - Tczew i okolice.

Niedziela, 17 czerwca 2018 · dodano: 17.06.2018 | Komentarze 0

Po tygodniowej przerwie ,wreszcie mogłem pojeździć na rowerze. Miałem kontuzję nadgarstka, w piątek ubiegłego tygodnia obudziłem się z silnym bólem lewej ręki. Musiałem iść do lekarza. Przepisał maść, Ketonal i tabletki przeciwzapalne. Zrobiłem też badania na wykluczenie reumatyzmu, okazało się że ten problem nie dotyczy mnie.  Na szczęście maść szybko poskutkowała i nie musiałem się truć tabletkami. Nad  jeziorem Rokickim spotkałem kolegę, więc wykorzystując piękną pogodę, trochę poplażowaliśmy. Wracając do domu objechałem cmentarze i podlałem kwiaty.Następnie odwiedziłem kolegę, były pogaduchy. Powrót do domu przez Bulwar Nadwiślański.  Wycieczka była spoko... ;)

Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Jezioro Damaszka.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Jezioro Damaszka. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Jezioro Damaszka.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Wiejskie klimaty.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Wiejskie klimaty. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Wiejskie klimaty.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Upalnie.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Upalnie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Plażowanie.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Plażowanie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Plażowanie.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Plażowanie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Wpadłem podlać Kwiaty.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Wpadłem podlać Kwiaty. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Odwiedziny u kolegi.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Odwiedziny u kolegi. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Odwiedziny u kolegi.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Odwiedziny u kolegi. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Bulwar Nadwiślański.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Bulwar Nadwiślański. © sikorski33Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Bulwar Nadwiślański.
    Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Bulwar Nadwiślański. © sikorski33      W ten weekend, kiedy warto było wybrać się na Bulwar nad Wisłą. W sobotę i niedzielę odbyły się bardzo widowiskowe psie zawody. Z kolei od piątku można było posmakować różności podczas zlotu foodtrucków.Wycieczka rowerowa - okolice Tczewa. Bulwar Nadwiślański.