• Wycieczka rowerowa - Tczew i okolice.

Piątek, 25 maja 2018 · dodano: 25.05.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj postanowiłem z rana, zrobić małą rundkę po okolicy. Dobrze zrobiłem, gdyż w południe zachmurzyło się i zaczęło padać. Deszcz był potrzebny, ostatnio go brakowało i zrobiła się susza... Musiałem skrócić wycieczkę i wrócić do domu .. .Mimo to wycieczka była udana... ;)))

Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33   Rano była piękna słoneczna pogoda...Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33  Na słońcu...Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33  W oddali widać Tczew.Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice.
    Wycieczka rowerowa - Tczew i jego okolice. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą.
    Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą. © sikorski33Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą.
    Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą. © sikorski33  Bulwar Nadwiślański.
    Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą.
    Wycieczka rowerowa - Tczew przed burzą. © sikorski33  Wisła.Wycieczka rowerowa - schowałem się przed deszczem. Bulwar Nadwiślański.
    Wycieczka rowerowa - schowałem się przed deszczem. Bulwar Nadwiślański. © sikorski33