• Święto kwiatów w Mokrym Dworze. Żuławski Tulipan .

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 14.05.2018 | Komentarze 1

W niedzielę, wybrałem się na wycieczkę rowerową do Mokrego Dworu, na dziesiątą edycję Święta Kwiatów w  towarzystwie AGRT. Tegoroczna edycja „Żuławskiego Tulipana” odbywa się pod hasłem przewodnim „Nasza Mała, Wielka Ojczyzna”. W takim też duchu uczestnicy konkursu układali swoje kompozycje kwiatowe na poletkach. Były orły, flagi z sercami i biało-czerwone barwy w przewadze.Przepiękne kompozycje kwiatowe można było oglądać z ziemi i platformy. Jechaliśmy Szlakiem  Mennonickim, oraz nową zieloną trasą Pomorsko - Kaszubską. Wycieczka dzięki pięknej pogodzie, oraz miłemu towarzystwu była udana... ;)))

Wycieczka rowerowa. Zbiórka przy Intermarche.
    Wycieczka rowerowa. Zbiórka przy Intermarche. © sikorski33Wycieczka rowerowa. Wyjazd z Tczewa.
    Wycieczka rowerowa. Wyjazd z Tczewa. © sikorski33W drodze do Mokrego Dworu. Wolna niedziela od handlu.
    W drodze do Mokrego Dworu. Wolna niedziela od handlu. © sikorski33Na trasie wycieczki.
    Na trasie wycieczki. © sikorski33Pamiątkowa fotka - Szlak Mennonicki.
    Pamiątkowa fotka - Szlak Mennonicki. © sikorski33 Na trasie wycieczki - na szlaku Mennonickim.
    Na trasie wycieczki - na szlaku Mennonickim. © sikorski33Wycieczka rowerowa - jedziemy wzdłuż Motławy.
    Wycieczka rowerowa - jedziemy wzdłuż Motławy. © sikorski33Jesteśmy na miejscu - miejsce docelowe wycieczki.
    Jesteśmy na miejscu - miejsce docelowe wycieczki. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Wieże widokowe.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Wieże widokowe. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. czekamy na wejście na wieżę widokową.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. czekamy na wejście na wieżę widokową. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej. © sikorski33Pamiątkowa fotka na wieży widokowej - Mokry Dwór.
    Pamiątkowa fotka na wieży widokowej - Mokry Dwór. © sikorski33Asia robi selfie. ;)
    Asia robi selfie. ;) © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Widok z Wieży widokowej. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Schodzimy z wieży widokowej.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Schodzimy z wieży widokowej. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Metaloplastyka.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Metaloplastyka. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Selfie z znajomymi.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Selfie z znajomymi. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Odpoczynek.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Odpoczynek. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów.
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. © sikorski33Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Pamiątkowa fotka. ;)
    Mokry Dwór - Święto Kwiatów. Pamiątkowa fotka. ;) © sikorski33Wracamy do domu.
    Wracamy do domu. © sikorski33Wracamy do domu - Wiatrak wybudowany prywatnie.
    Wracamy do domu - Wiatrak wybudowany prywatnie. © sikorski33Wracamy do domu z Święta Kwiatów.
    Wracamy do domu z Święta Kwiatów. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki.
    Wracamy do domu. © sikorski33Wracamy do domu z Święta Kwiatów. Pamiątkowa fotka z Dawidem.
    Wracamy do domu z Święta Kwiatów. Pamiątkowa fotka z Dawidem. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki. Motława i plażowicze.
    Wracamy do domu. Motława i plażowicze. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki. Motława.
    Wracamy do domu. Motława. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki. Jedziemy wzdłuż Raduni.
    Wracamy do domu . Jedziemy wzdłuż Raduni. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki. Odpoczynek.
    Wracamy do domu z wycieczki. Odpoczynek. © sikorski33Wracamy do domu z wycieczki.
    Wracamy do domu. © sikorski33Wracamy do Tczewa.
    Wracamy do Tczewa. © sikorski33Wracamy do Tczewa.
    Wracamy do Tczewa. © sikorski33Wracamy do Tczewa - Radunia.
    Wracamy do Tczewa - Radunia. © sikorski33Wracamy do Tczewa. Postój na lody.
    Wracamy do Tczewa. Postój na lody. © sikorski33Wracamy do Tczewa.
    Wracamy do Tczewa. © sikorski33Wracamy do Tczewa. Ostatni postój przed domem.