• Dzisiaj zmiana roweru - okolice Tczewa.

Piątek, 27 kwietnia 2018 · dodano: 27.04.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałem, pierwszy raz w tym roku na Kellysie. Trzeba było sprawdzić go na trasie, czy jest sprawny. Wracając do domu wpadłem do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego sprawdzić łańcuch. Okazało się że jest  czas go wymienić, jest już wyciągnięty. Dzisiaj w domu wymienię na nowy. Po za tym rowerek sprawny... ;)

Krajobraz Kociewia.
    Krajobraz Kociewia. © sikorski33Wycieczka rowerowa -krajobraz Kociewia.
    Wycieczka rowerowa -krajobraz Kociewia. © sikorski33Dzisiaj na rowerze - Rokitki.
    Dzisiaj na rowerze - Rokitki. © sikorski33Wycieczka rowerowa po Kociewiu.
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu. © sikorski33Nad jeziorem Rokickim.
    Nad jeziorem Rokickim. © sikorski33Przejazd przez las.
    Przejazd przez las. © sikorski33Wycieczka rowerowa. Okolice Tczewa.
    Wycieczka rowerowa. Okolice Tczewa. © sikorski33Gdzieś w Lesie... ;)
    Gdzieś w Lesie... ;) © sikorski33Nasza Wisełka.
    Nasza Wisełka. © sikorski33Widok na Wisłę z mostu Knybawskiego.
    Widok na Wisłę - z mostu Knybawskiego. © sikorski33Na trasie dzisiejszej wycieczki - okolice Tczewa.