• Okolice Tczewa - grill na działce.

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 08.04.2018 | Komentarze 2

W słoneczna sobotę wybrałem się pojeździć po okolicy, następnie pojechałem na działkę Córki. Tam był grill i zabawy z Wnukami. Wycieczka udana... :))) Ps. w piątek zrobiłem mały przegląd Gianta - przerzuciłem opony na kołach i przy okazji przesmarowałem łożyska w kołach, przerzutki i pancerze.... Można teraz jeździć. ;)

Okolice Tczewa - widok na autostradę A 1.
    Okolice Tczewa - widok na autostradę A 1. © sikorski33Wypad za miasto - Kociewie.
    Wypad za miasto - Kociewie. © sikorski33Wycieczka po Kociewiu - roztopy na polach, po zimie.
    Wycieczka po Kociewiu - roztopy na polach, po zimie. © sikorski33Wycieczka rowerowa - trochę terenu.
    Wycieczka rowerowa - trochę terenu. © sikorski33Wycieczka rowerowa - wąwóz w lesie Rokickim.
    Wycieczka rowerowa - wąwóz w lesie Rokickim. © sikorski33Wiosna budzi się ze snu.  :)
    Wiosna budzi się ze snu. :) © sikorski33Jezioro Rokickie Duże - wietrznie.
    Jezioro Rokickie Duże - wietrznie. © sikorski33Wiosenna wycieczka na rowerze - Tczew.
    Wiosenna wycieczka na rowerze - Tczew. © sikorski33Na działce u Córki.
    Na działce u Córki. © sikorski33Pamiątkowa fotka z Wnukami i Córką.
    Pamiątkowa fotka z Wnukami i Córką. © sikorski33Wnuczek na rowerze. ;)