• Wiosna na rowerze - okolice Tczewa.

Środa, 28 marca 2018 · dodano: 29.03.2018 | Komentarze 1

W środę, tradycyjna rundka na rowerze. Trochę lasu, terenu i po mieście. Pogoda dopisała, tak że wycieczka udana... Dzisiaj, jak piszę bloga, to mamy w Tczewie pogodę zimową, masakra. :(

Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. © sikorski33 Posprzątałem...Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Sprzątanie po zimie.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Sprzątanie po zimie. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Moje ulubione trasy.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Moje ulubione trasy. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Moje ulubione trasy.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Moje ulubione trasy. © sikorski33Wypad za miasto - okolice Tczewa.
    Wypad za miasto - okolice Tczewa. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Przyroda budzi się po zimie.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Przyroda budzi się po zimie. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. Przyroda budzi się po zimie.
    Wiosenny wypad za miasto.Okolice Tczewa. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto. Tczew.
    Wiosenny wypad za miasto. Tczew. © sikorski33Wiosenny wypad za miasto - Tczew.
    Wiosenny wypad za miasto - Tczew. © sikorski33
    Dzisiaj  w Tczewie zimowo...
    Powrót zimy - wiosną.
    Powrót zimy - wiosną. © sikorski33Powrót zimy - wiosną. Tczew.