Temperatura:-3.0
  • Wycieczka z AGR do Trzcińska, na ognisko.

Sobota, 13 stycznia 2018 · dodano: 14.01.2018 | Komentarze 1

W mroźną sobotę, pojechałem z AGR nad jeziorko do Trzcińska. Tam rozpaliliśmy ognisko i były kiełbaski... ;) Dodatkową atrakcją była kąpiel w jeziorze, miejscowych morsów...   Dzisiaj była jazda w terenie, głównie lasy należące do Nadleśnictwa Starogard Gd. W wycieczce brało udział 9 rowerzystów. Wycieczka była udana...  Dziękuję całej Ekipie za mile spędzoną sobotę :)

Wycieczka do Trzcińska na ognisko.  Zbiórka.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Zbiórka. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie - Boroszewo.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie - Boroszewo. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Na trasie. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu.  Miejscowa grupa morsów.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu. Miejscowa grupa morsów. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu.  Miejscowa grupa morsów.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Jesteśmy na miejscu. Miejscowa grupa morsów. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Jezioro Zduńskie.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Jezioro Zduńskie. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Młynki.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Młynki. © sikorski33Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Jezioro Rokickie Wielkie.
    Wycieczka do Trzcińska na ognisko. Wracamy do Tczewa. Jezioro Rokickie Wielkie. © sikorski33