• Po rybki na święta... - Boroszewo, oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie.

Niedziela, 17 grudnia 2017 · dodano: 18.12.2017 | Komentarze 2

W niedzielę, tradycyjnie przed świętami bożonarodzeniowymi  wybrałem się z Tczewską ekipą rowerową (A.G.R) po rybki do Boroszewa. Na trasie dojechała do nas ekipa z Starogardu Gd. Po drodze wpadliśmy też do do Domu Pomocy Społecznej, odwiedzić pracującą tam koleżankę. Przy okazji dostarczyliśmy trochę używanej odzieży ...Wracając do domu pojechałem jeszcze na Miejskie Spotkanie Opłatkowe w Tczewie, czekała tam na mnie Bożenka... ;)))  Niedziela upłynęła mi w miłym towarzystwie,wycieczka udana... :))) Ps, pogoda dopisała... ;)

Po rybki na święta... - Boroszewo.
    Po rybki na święta... - Boroszewo. © sikorski33Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33  Dom Pomocy Społecznej - Stanisławie.Po rybki na święta... - Boroszewo.
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33  Dołączyła ekipa z Starogardu Gd.Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33 Jesteśmy na miejscu.Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33 Wracamy do domu.
    Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33 Młynki.Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33Po rybki na święta... - Boroszewo
    Po rybki na święta... - Boroszewo © sikorski33 Nad jeziorem Rokickim odbiłem od ekipy i pojechałem na spotkanie opłatkowe....Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33 Tczew - Jarmark Bożonarodzeniowy.Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33 Miejskie spotkanie opłatkowe...Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33   Żywa szopka...Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33  Bożenka... ;)Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33    W parku CKiS przygotowano poczęstunek dla mieszkańców.Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie
    Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie © sikorski33     Bożenka niesie ciepły bigosik... ;)Jarmark Bożonarodzeniowy - oraz miejskie spotkanie opłatkowe w Tczewie