• Wycieczka rowerowa po Żuławach - Biała Góra.

Wtorek, 17 października 2017 · dodano: 18.10.2017 | Komentarze 2

Wtorek przeznaczyłem na wycieczkę rowerową do Białej Góry. Udało mi się namówić Jurka,było więc raźniej. Dzień był w większości mglisty, dopiero po 14 się przejaśniło. W Białej Górze zwiedziliśmy tamtejszą śluzę, marinę na rzece  Nogat. Wypiliśmy tradycyjnie w tutejszym sklepie kawę, którą zrobiła miła ekspedientka. Wycieczka była super, co widać na poniższych zdjęciach... ;)

Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33 Jurek - kolega z pracy, wspólnie pływaliśmy na statkach...;)
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33  Ja... ;)Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33 Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33  Kawka... ;)Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33 Marina na Nogacie.
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33  Śluza na Nogacie.
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33 W oddali widać Wisłę która łączy się z Nogatem.Wycieczka do Białej Góry - Żuławy
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33 Wisła.
    Wycieczka do Białej Góry - Żuławy © sikorski33  Mątawski  rezerwat przyrody.Wycieczka do Białej Góry - Żuławy