• Wycieczka nad morze do Jantaru.

Środa, 19 lipca 2017 · dodano: 20.07.2017 | Komentarze 4

W środę, wybrałem się z Jurkiem   nad morze ( kolega z pracy z którym często pracowałem na statkach). Jurek po raz pierwszy zaliczył w jeździe na rowerze 100 km.Pogoda dopisała. Wycieczka była udana... :)))

Wycieczka nad morze - Jantar. W drodze do Jantaru
    Wycieczka nad morze - Jantar. W drodze do Jantaru © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar. W drodze do Jantaru
    Wycieczka nad morze - Jantar. W drodze do Jantaru © sikorski33  Most zwodzony, na  Szkarpawie.
    Wycieczka nad morze - Jantar. W drodze do Jantaru © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar.  Jesteśmy na miejscu... ;)
    Wycieczka nad morze - Jantar. Jesteśmy na miejscu... ;) © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar.  Jesteśmy na miejscu... ;)
    Wycieczka nad morze - Jantar © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar.  Jesteśmy na miejscu... ;)
    Wycieczka nad morze - Jantar. Jesteśmy na miejscu... ;) © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew)
    Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew) © sikorski33Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew)
    Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew) © sikorski33  Szkarpawa.Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew)
    Wycieczka nad morze - Jantar. Wracamy do domu ( Tczew) © sikorski33

sikorski33
    | 10:20 piątek, 21 lipca 2017 | linkuj Do grigor86 - Przekazałem pozdrowienia, jest podziękowanie... :) Dlatego chomik jest taki gruby hi,hi,hi... ;)
    | 20:32 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Ach to nasze Morze Bałtyckie - jest brudne i zimne, ale takiego klimatu nie ma nigdzie i ja to lubię. Proszę przekazać pozdrowienia i gratulacje Panu Jurkowi - brać rowerowa jest z Niego dumna. Ps. uwielbiam dokarmiać tego chomika na dole :-)
    Damian | 09:34 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Świetna sprawa taka wycieczka. Tylko te tłumy na plaży :/ Gratuluje Panie Marku zacnego wyniku, choć wiem, że taki dystans to dla Pana pikuś ;) Pana koledze gratuluję pierwszej stówki.
    Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu taki wypraw i dużo zdrowia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rachi