• Wycieczka rowerowa do Białej Góry.

Sobota, 13 maja 2017 · dodano: 15.05.2017 | Komentarze 1

Wreszcie piękna słoneczna pogoda... ! Umówiłem  się na sobotę, z kolegą na wycieczkę do Białej Góry. Z Jurkiem  (wspólnie pracowaliśmy na statkach rybackich), dopiero zaczyna jazdę na rowerze. Mieliśmy już wcześniej jechać, ale pogoda nie dopisywała. Jurek był zachwycony,pierwszy raz jechał tą trasą. Wycieczka była udana...

Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie. Wpadliśmy na chwilę do kolegi ( też z nami pływał na statkach) © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie. Jedziemy w górę Wisły
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie. Jedziemy w górę Wisły © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu. Śluza
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu. Śluza © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Śluza na Nogacie.
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu © sikorski33  Spotkaliśmy ekipę rowerową z Tczewa.Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Marina na Nogacie.Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry. Jesteśmy na miejscu © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na trasie
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na trasie © sikorski33Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie
    Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na Trasie © sikorski33 Dom podcieniowy na Żuławach.Wycieczka rowerowa do Białej Góry.Na trasie