• Wycieczka nad morze - Jantar... ;)

Sobota, 6 maja 2017 · dodano: 07.05.2017 | Komentarze 3

Wreszcie dzisiaj mieliśmy pękną ,bezwietrzną,słoneczną pogodę. Mogłem więc  zaliczyć, zaplanowaną wycieczkę rowerową nad morze. Wybrałem miejscowość Jantar. Jechało się super,jednak nad morzem było dużo zimniej niż w Tczewie. Wracając do domu spotkałem ekipę rowerzystów z Gdańska. Wracali z kilkudniowej wycieczki. Jechali do Tczewa, na pociąg do Gdańska, wracali do domu.Odprowadziłem ich na dworzec, jadąc bulwarem nadwiślańskim, pierwszy raz go widzieli.  Pożegnaliśmy się i pognałem już do domu. Wycieczka była super.... :))) Ps. wieczorem zaczął padać deszcz i zrobiło się zimno - masakra. :(

Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze.Ruiny kościoła - Steblewo © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze.Będzie nowy most w Kiezmarku © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze nad morze © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. Jestem na miejscu
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. Jestem na miejscu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu. Szkarpawa
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu. Szkarpawa © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu.Most zwodzony - Szkarpawa © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu.Lisewo Malborskie © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu © sikorski33Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu.Spotkałem ekipę z Gdańska
    Wycieczka rowerowa nad morze - Jantar. W drodze powrotnej do domu.Spotkałem ekipę z Gdańska © sikorski33