• Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie.

Niedziela, 9 października 2016 · dodano: 10.10.2016 | Komentarze 1

W niedzielę wybraliśmy się nad morze do Stegny. Tam Elbląskie Morsy zorganizowały otwarcie sezonu kąpielowego w morzu. Z Tczewa wyjechaliśmy w czteroosobowym składzie. Na trasie dołączyła do nas ekipa z Elbląga. Przed Stegną zorganizowaliśmy sobie ognisko ( były kiełbaski i dużo humoru)... :) Dalej pojechaliśmy lasami do Stegny. Udało się zdążyć na kąpiel morsów. Następnie ciepły posiłek w Barze Bosmańskim i powrót do domu. Elbląg zaserwował nam trasę powrotną, po polach i błocie,masakra. gdybym wiedział pojechał bym na góralu. Jakoś jednak się przepchałem, na moich cienkich oponkach.... W Tczewie pojechałem z Łukaszem do jego firmy umyć rowery... Wycieczka była super....:) Dziękuję ekipie za  mile spędzony dzionek...;)

Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie.Wyjazd z Tczewa
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie.Wyjazd z Tczewa © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie. W drodze do Stegny © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie. Jesteśmy na miejscu © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie © sikorski33 Stegna.
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie. Wracamy do domu © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie © sikorski33
    Wycieczka nad morze... Stegna,otwarcie sezonu - Morsy Elbląskie © sikorski33  Efekty jazdy  drogami polnymi...:)