• Dzisiaj na rowerku - Pierwsza w tym roku kąpiel w jeziorze. ;)

Wtorek, 31 maja 2016 · dodano: 31.05.2016 | Komentarze 3

Dzisiaj pojechałem nad Jezioro Rokickie z mocnym postanowieniem pierwszej kąpieli. Trochę pokręciłem po lesie, następnie udałem się nad jezioro gdzie moje postanowienie wprowadziłem w czyn. Nie żałowałem, woda była już tak ciepła że spokojnie mogłem popływać, na początek było pół godzinki... ;) W drodze powrotnej zahaczyłem o cmentarz( podlałem kwiatki). Wracając przez Bulwar Nadwiślański, sprawdziłem przy samoobsługowej stacji naprawy rowerów, zużycie mojego łańcucha ( jest jeszcze dobry). Gdy wróciłem do domu, nadeszła burza i mocno lunęło, miałem więc farta... Wycieczka była super...;)

Tczew i jego okolice
    Tczew i jego okolice © sikorski33
    Tczew i jego okolice. Pierwsza w tym roku kąpiel w jeziorze...;)
    Tczew i jego okolice. Pierwsza w tym roku kąpiel w jeziorze...;) © sikorski33
    Tczew i jego okolice
    Tczew i jego okolice © sikorski33
    Tczew i jego okolice © sikorski33   Bulwar Nadwiślański - Tczew.