Rower:
  • Majówka na rowerze - Tczew i jego okolice.

Wtorek, 3 maja 2016 · dodano: 04.05.2016 | Komentarze 0

Południowy wypad na rowerku. Zrobiłem rundkę wkoło Tczewa, byłem ciekawy jak tczewiacy spędzają majówkę...  Byłem mile zaskoczony! W lesie i nad jeziorem spotykałem biegaczy, rowerzystów oraz dużo spacerowiczów. W drodze powrotnej wpadłem nad bulwar nadwiślański, gdzie odbywał się  piknik strażacki z okazji Dnia Strażaka. Wycieczka udana,tym bardziej że pogoda dopisała. :)

Rowerek -  Tczew i jego okolice
    Rowerek - Tczew i jego okolice © sikorski33
    Rowerek - Tczew i jego okolice
    Rowerek - Tczew i jego okolice © sikorski33    Piknik strażacki z okazji Dnia Strażaka
    Rower,wycieczka,wiosna,Tczew
    Rowerek-Tczew i jego okolice © sikorski33   Piknik strażacki z okazji Dnia Strażaka.
    Rowerek - Tczew i jego okolice
    Rowerek - Tczew i jego okolice © sikorski33   Piknik strażacki z okazji Dnia Strażaka.
    Rowerek - Tczew i jego okolice © sikorski33  Starówka.
    Rowerek - Tczew i jego okolice. Pomnik - Ławeczka z Romanem Lewandowskim.© sikorski33    Roman Landowski (1937 - 2007), regionalista kociewski, poeta, publicysta i Honorowy Obywatel Miasta Tczewa.