• Góra Zamkowa. Najwyższy szczyt na kociewiu- 184 . 92 km

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 06.03.2016 | Komentarze 4

W sobotę wybrałem się z  tczewską ekipą, na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Tam jeszcze nas nie było... Było trochę problemów w odnalezieniu Paninej Góry, jednak dzięki dzisiejszej technice - komórki z GPS, udało się nam odnaleźć ten szczyt. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na ciepły posiłek,następnie, już w Tczewie, podjechaliśmy na myjkę samochodową umyć zabłocone rowery. Wycieczka była superacka... Dziękuję całej ekipie za mile spędzoną sobotę... :)))

Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m .Zbiórka
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m .Zbiórka © sikorski33
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m © sikorski33
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Jedyny drewniany kościół na Kociewie
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Jedyny drewniany kościół na Kociewiu © sikorski33 Szczodrowo.
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m © sikorski33
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m © sikorski33  Ekipa w komplecie. :)
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Jesteśmy na miejscu © sikorski33  Dojazd do góry, przez pola,las i do tego w błocie, masakra ;)
    .Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Jesteśmy na miejscu
    Wycieczka na najwyższy szczyt Kociewia - Panina Góra 187 m n.p.m. Jesteśmy na miejscu © sikorski33  Zdobywcy :)
    Wracamy do domu
    Wracamy do domu © sikorski33
    Wracamy do domu. Zatrzymaliśmy się na ciepły posiłek.. :)