• Wypad nad morze - Jantar...

Wtorek, 3 listopada 2015 · dodano: 03.11.2015 | Komentarze 4

Podobno ma być od czwartku deszczowo,więc postanowiłem dzisiaj zrobić mały wypad nad morze. Wybrałem się do Jantaru, nad morzem pustki, jedynie rybacy zastawiali sieci. Pogada masakra, zimno ,mgliście a na dodatek w drodze powrotnej jechałem pod wiatr. Dobrze że wziąłem dwie pary rękawic które ubrałem  w drodze powrotnej. Wycieczka udana, jeszcze można było nacieszyć oczy, pięknymi widokami jesieni... :)

Wypad nad morze - Jantar © sikorski33
    Kościół p. św. Brata Alberta w Leszkowych, którego początki sięgają prawdopodobnie połowy XIV w.
    Wypad nad morze - Jantar © sikorski33  Szkarpawa jesienią... :)
    Wypad nad morze - Jantar © sikorski33
    Wypad nad morze - Jantar © sikorski33  Rybacy zastawiają sieci.
    Wypad nad morze - Jantar © sikorski33    Wracam do domu - zimno...
    Wypad nad morze - Jantar
    Wypad nad morze - Jantar © sikorski33 Piękny, jesienny widoczek :)
    Dalej już prosto do domu, na ciepły obiadek... :)

Sandi
    | 21:10 wtorek, 3 listopada 2015 | linkuj byłam we wrześniu nad morzem na rowerowej wycieczce wzdłuż polskiego wybrzeża i w większości było bardzo mało ludzi na plażach co mi bardzo odpowiadało :) przepiękna jesień na zdjęciach
    | 19:13 wtorek, 3 listopada 2015 | linkuj Lubię te okolice bez tłumów...fajny wypadzik, szkoda, że brakowało słońca
    Katana1978
    | 18:31 wtorek, 3 listopada 2015 | linkuj Fajnie, ja na wczasach byłam w Jantarze - ale bez rowerka :((

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edyni