• Browar Przystanek Tleń.

Sobota, 25 lipca 2015 · dodano: 27.07.2015 | Komentarze 1

W sobotę, pociągiem pojechaliśmy do Warlubia. Tam już rowerami udaliśmy się do Tlenia ( główny cel wycieczki) gdzie zwiedziliśmy tamtejszy browar. W drodze powrotnej, deszcz umilał nam jazdę... W Ocyplu  pojechaliśmy do moich znajomych ,gdzie Basia ugościła nas pyszną kawą i plackiem z jagodami - pychota :) Dalej już pognaliśmy do domu, deszcz dalej umilał nam jazdę, na szczęście nie było wiatru i było ciepło. Do domu wróciliśmy w wyśmienitych humorach... Wycieczka udana ,za co dziękuję towarzyszącej mi ekipie.:)

Browar Przystanek Tleń. Wyjazd z Tczewa pociągiem do Warlubia
    Browar Przystanek Tleń. Wyjazd z Tczewa pociągiem do Warlubia © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Na trasie.Warlubie
    Browar Przystanek Tleń. Na trasie.Warlubie © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Opady deszczu, ubieramy kurtki
    Browar Przystanek Tleń. Opady deszczu, ubieramy kurtki © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Na trasie
    Browar Przystanek Tleń. Na trasie © sikorski33  Deszcz nie odpuszcza.
    Browar Przystanek Tleń.Na trasie
    Browar Przystanek Tleń.Na trasie © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń
    Browar Przystanek Tleń © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Kościół parafialny w Tleniu
    Browar Przystanek Tleń. Kościół parafialny w Osiu © sikorski33                                                                                                           Kościół Parafialny pw. Podwyższenia Krzyża Św. w Osiu. Budowla neogotycka z 1901 r. wzbogacona o wybudowaną w latach 1930-1938 część neobarokową z wieżą. Wnętrze wypełniają ciekawe freski i malowidła na drewnie.

Browar Przystanek Tleń. Kościół parafialny w Tleniu.kościół
    Browar Przystanek Tleń. Kościół parafialny w Osiu © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń
    Browar Przystanek Tleń © sikorski33  Dalej pada Deszcz... :(
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu. Odpoczynek
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu. Odpoczynek © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu © sikorski33  Po browarze oprowadza nas miły właściciel...
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu. Degustacja piwa - mnie smakowało
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu. Degustacja piwa .... :) © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu
    Browar Przystanek Tleń. Jesteśmy na miejscu © sikorski33
    Piwo jest tylko sprzedawane w miejscowej restauracji, której właścicielem jest producent piwa.
    Browar Przystanek Tleń.  Wracamy do domu
    Browar Przystanek Tleń. Wracamy do domu © sikorski33 Wreszcie mamy trochę słonecznej pogody :)
    Browar Przystanek Tleń. Wracamy do domu © sikorski33
    Browar Przystanek Tleń.  Wracamy do domu. W Ocyplu wpadliśmy na kawę do moich znajomych
    Browar Przystanek Tleń. Wracamy do domu. W Ocyplu wpadliśmy na kawę do moich znajomych © sikorski33
    Przystanek Tleń. Wracamy do domu. W Ocyplu wpadliśmy na kawę, do moich znajomych © sikorski33
    Przystanek Tleń.  Wracamy do domu
    Przystanek Tleń. Wracamy do domu © sikorski33 Znowu zaczyna padać deszcz :(
    Przystanek Tleń.  Wracamy do domu. Deszcz nie odpuszcza
    Przystanek Tleń. Wracamy do domu. Deszcz nie odpuszcza © sikorski33    :)))))
    Przystanek Tleń.  Wracamy do domu. Pelplin - wzgórze papieskie
    Przystanek Tleń. Wracamy do domu. Pelplin - wzgórze papieskie © sikorski33
    Przystanek Tleń.  Wracamy do domu
    Przystanek Tleń. Wracamy do domu © sikorski33 Już mamy blisko do domu.