• Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal.

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 13.04.2015 | Komentarze 3

W sobotę wybraliśmy się na wycieczkę rowerową do Gdańska, na Bike Festiwal,czyli wszystko dla fanów dwóch kółek - rowery, akcesoria, pomysły na wyprawy i wycieczki. Festiwal odbywał się w AMBEREXPO w prestiżowym sąsiedztwie stadionu PGE Arena Gdańsk.

W Kiezmrku dołączyła do nas ekipa z Elbląga. Po drodze, zahaczyliśmy o starówkę w Gdańsku. Na miejscu daliśmy sobie około dwóch godzin na oglądanie festiwalu... W drogę powrotną udaliśmy się bez ekipy elbląskiej, pojechali do domu. Nasza ekipa, tradycyjnie pojechała do Brzeźna, na gofry z owocami. Zaliczyliśmy też, moczenie nóg w morzu, na plaży w Sopocie. Do domu, wróciliśmy w wyśmienitych humorach :) Dziękuję całej ekipie ( też elbląskiej ), za mile spędzony dzionek... :)

Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33  Tczew - zbiórka przed wycieczką, jak widać pogoda dopisała.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33

Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33  Steblewo.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33  Kiezmark.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33 Kiezmark.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike  Festiwal.Kiezmark - dojechała ekipa z Elbląga
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal . © sikorski33  Kiezmark - dojechała ekipa z Elbląga.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal.Kiezmark - dojechała ekipa z Elbląga © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33 Kiezmark.
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33 Piękne widoki :)
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy przy rafinerii Lotos
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy przy rafinerii Lotos © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk - starówka
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk - starówka © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Gdańsk © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu docelowym
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu © sikorski33

Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu. © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu docelowym
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu. © sikorski33
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu . © sikorski33

Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu docelowym
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu  © sikorski33 Test wysiłkowy...
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Jesteśmy na miejscu docelowym © sikorski33 Spotkaliśmy naszą koleżankę...
    Wycieczka rowerowa do Gdańska na Bike Festiwal. Brzeźno - bunkry
    Wracamy do Tczewa. Brzeźno - plaża
    Wracamy do Tczewa. Brzeźno - plaża © sikorski33
    Wracamy do Tczewa.  Sopot
    Wracamy do Tczewa. Sopot © sikorski33 Ścieżka rowerowa pomiędzy Brzeźnem a Sopotem.
    Wracamy do Tczewa.  Sopot - plaża
    Wracamy do Tczewa. Sopot - plaża © sikorski33
    Wracamy do Tczewa.  Sopot - plaża. Moczymy nogi... ;)
    Wracamy do Tczewa. Sopot - plaża. Moczymy nogi... ;) © sikorski33
    Wracamy do Tczewa. Gdańsk © sikorski33
    Wracamy do Tczewa. Gdańsk
    Wracamy do Tczewa
    Wracamy do Tczewa © sikorski33 Ścieżka rowerowa wzdłuż kanału Raduni.
    Wracamy do Tczewa © sikorski33  Ścieżka rowerowa wzdłuż kanału Raduni.