• Lany poniedziałek - spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 3

W lany poniedziałek pojechaliśmy do Wiercin, na spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek. Po drodze dojechała do nas ekipa rowerowa z Elbląga i wspólnie dojechaliśmy na miejsce spotkania. Było dużo atrakcji... :) - wszystko pokazane na zamieszczonych, poniżej zdjęciach. Wycieczka pełna  wrażeń... Dziękuję ekipie z Tczewa,Elbląga i organizacji PTTK Szuwarek, za mile spędzony lany poniedziałek.... :)))

Wyjazd na spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach
    Wyjazd na spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach © sikorski33
    Przed wyjazdem pożegnaliśmy naszą koleżankę Mariję z Barcelony - wraca do domu :(  Na zdjęciu nie ma problemu, by ja poznać :)))
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki © sikorski33 Jesteśmy w Nowym Stawie.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - dojechała ekipa z Elbląga © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Jedna z atrakcji... :)
    Obowiązkowo ognisko i kiełbaski...
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Tort był wyśmienity... :)
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Jak widać, PTTK Szuwarek spisał się znakomicie, w imieniu naszej ekipy dziękujemy... :)
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Ja jadłem kaszankę z grilla :)
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Chwila zadumy...

Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  Były kajaki.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33 Rzeka  Nogat.

Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Na trasie wycieczki - jesteśmy na miejscu © sikorski33  :)))

Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Śluza w Michałowie - Nogat © sikorski33
    Śluza Michałowo ma wymiary: długość 57m, szerokość 9,54 m. Maksymalny spad (różnica poziomów) wynosi 2,40m. Wrota obsługiwane są ręcznie.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Śluza w Michałowie © sikorski33 Jak widać humory dopisują...

Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Śluza w Michałowie © sikorski33 Nogat.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Mała elektrownia wodna w Michałowie © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33 Zdjęcie użyczone przez Mirka.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33  Zdjęcie użyczone przez Mirka. Błotko też było...

Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Jesteśmy w Malborku.- dworzec kolejowy © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Jesteśmy w Malborku © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Cmentarz Mennonicki w Stogach © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa © sikorski33
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach - wracamy do Tczewa. Most od strony Lisewa © sikorski33  W oddali widać Tczew.
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach.  Jesteśmy w Tczewie - Marzena wraca do domu samochodem
    Spotkanie z ekipą PTTK Szuwarek w Wiercinach. Jesteśmy w Tczewie - Marzena wraca do domu samochodem, którym dojechała do Tczewa. © sikorski33