• Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw.

Czwartek, 26 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 3

Czwartkowa wycieczka po Żuławach. Rano o dziewiątej zadzwoniłem do Kasi, okazało się że jedzie z Marzeną do Jantaru. Wyjechały z Tczewa o ósmej. Umówiłem się ze dojadę do nich w Jantarze. Niestety jak dojechałem na miejsce, okazało się że pojechały dalej przez Stegnę, do Nowego Dworu. Zrobiłem kilka fotek nad morzem i  pojechałem dalej. Spotkaliśmy się dopiero w Nowym Dworze przy McDonald's. Tam była kawka, ja zielona herbata i ciasto. Do domu wracaliśmy już w deszczu. A tak prawdę mówiąc, ja  załapałem się na deszcz w Stablewie i już cały czas umilał mi moją podróż na rowerze. Mimo deszczu było spoko...:)))

Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw © sikorski33
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw.  Jantar
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Jantar © sikorski33  Ładne fale :) Plaża w Jantarze.

Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Jantar © sikorski33 Plaża w Jantarze.
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Nowy Dwór Gd
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Nowy Dwór Gd © sikorski33  Nowy Dwór Gd.
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Nowy Dwór Gd.- McDonald's
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw.  Nowy Dwór Gd.- McDonald's © sikorski33
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Nowy Dwór Gd.- McDonald's © sikorski33
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw © sikorski33
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Dojeżdżamy do Tczewa
    Żuławy -.Jantar ,Stegna,Nowy Dwór Gd. I Nowy Staw. Dojeżdżamy do Tczewa © sikorski33