• Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar.

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 22.03.2015 | Komentarze 6

W sobotę wybraliśmy się w 7 osobowym  nad morze do Jantaru. Celem było oczywiście przywitanie wiosny. Niestety wiosna nas nie rozpieściła. prawie cały dzień padało,wiało i do tego było zimno. W Kiezmarku spotkaliśmy się z Markiem Kamińskim, który wędruje pieszo z Kaliningradu do Santiago de Compostela i pokona ponad 4000 kilometrów w ciągu około 3 i pół miesiąca. Spotkanie było planowane. Asia skontaktowała się z Markiem Kamińskim i umówiliśmy się na spotkanie, które było mega, miłym przeżyciem... :) Mimo niesprzyjającej pogody, wycieczka była udana,pełna miłych wrażeń...Dziękuję całej ekipie, za fajnie spędzony dzionek.. :)

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Wyjazd z Tczewa
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Wyjazd z Tczewa © sikorski33
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Na trasie
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Na trasie © sikorski33   Stablewo

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Na trasie © sikorski33
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Spotkanie z Markiem Kamińskim
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Spotkanie z Markiem Kamińskim © sikorski33   Wędruje pieszo z Kaliningradu do Santiago de Compostela.

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar.Spotkanie z Markiem Kamińskim
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar.Spotkanie z Markiem Kamińskim © sikorski33  Pamiątkowe zdjęcie.

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Spotkanie z Markiem Kamińskim © sikorski33 W drodze do Santiago de Compostela.
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar.Spotkanie z Markiem Kamińskim © sikorski33 W drodze do  Santiago de Compostela.
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar © sikorski33
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar. Nasza Marzanna... ( Mirek - mors) © sikorski33

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar © sikorski33
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar © sikorski33   Pada deszcz...
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar © sikorski33   Nasze pociechy... :)))
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - Jantar © sikorski33   Posiłek pod dachem - mocno pada i zimno.

Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - wracamy w deszczu do Tczewa
    Przywitanie wiosny w deszczu i zimnie - wracamy w deszczu do Tczewa © sikorski33  Mimo deszczu humory dopisują.