• Wtorek na rowerku ... Gdańsk - KFC

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 3

Piękna pogoda wygnała mnie na wycieczkę rowerową do Gdańska. Głównym miejscem było odwiedzenie KFC- były promocje.. :) Pojedliśmy sobie, było wesoło, nawet rowery mogliśmy wprowadzić do środka, na co pozwolił nam miły ochroniarz. Dzionek mile spędzony, za co dziękuję uroczej ekipie... :)))

Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC © sikorski33
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Trochę ćwiczeń siłowych...:)
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Trochę ćwiczeń siłowych...:) © sikorski33
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC © sikorski33
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Jesteśmy w Gdańsku
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Jesteśmy w Gdańsku © sikorski33  Dorota i Kasia :)))

Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Wracamy do Tczewa
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Wracamy do Tczewa © sikorski33
    Wypad rowerowy do Gdańska - docelowe miejsce KFC. Wracamy do Tczewa. Odpoczynek przy kawce © sikorski33 Po prawej stronie Krzysiek.