Temperatura:-1.0
  • Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar.

Piątek, 6 lutego 2015 · dodano: 07.02.2015 | Komentarze 5

W piątek wybrałem się z Kasią, nad morze, do miejscowości Jantar. Byliśmy dobrze zaopatrzeni, Kasia miała w termosie kawkę,ja zieloną herbatę z maliną i miodem,dodatkowo,były drożdżówki, banany i różne cukierki. Było super... :) Pogoda nam dopisała ,jedynie wiatr utrudniał nam powrót do domu ( jechaliśmy pod wiatr).  Na koniec, już w Tczewie,  wpadliśmy do Asi (była w pracy), złożyć życzenia urodzinowe...Dziękuję Kasiu za wspólnie, mile spędzony dzionek... :)

Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar. Drewnica
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar. Drewnica © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar.  Szkarpawa
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar. Rzeka Szkarpawa © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33  Jesteśmy w Jantarze.

Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33  Bufet na plaży... :)))

Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33    Ekipa w komplecie :)))

Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33  Plaża w Jantarze.
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar
    Zimowa wycieczka nad morze z Kasią - Jantar © sikorski33  Czas wracać do domu.