• Pierwszy śnieg tej zimy. Okolice Tczewa.

Piątek, 26 grudnia 2014 · dodano: 26.12.2014 | Komentarze 3

Wreszcie mamy śnieżną zimę.Oczywiście wsiadłem na rower i pojechałem do lasu. Zima w lesie jest cudowna. Na trasie spotkałem Asię i Wieśka. Dalej już dalej pojechaliśmy razem. Dzisiaj była ślizgawica jak diabli... Nawet udało mi się zliczyć glebę,tak delikatnie bo spodziewałem się tego. Dalej już było oki... Pogoda była dzisiaj cudowna,wycieczka udana... :)

Pierwszy śnieg tej zimy © sikorski33
    Pierwszy śnieg tej zimy. Oj było dzisiaj lodowisko
    Pierwszy śnieg tej zimy. Oj było dzisiaj lodowisko © sikorski33  Lodowisko- masakra...
    Pierwszy śnieg tej zimy © sikorski33
    Pierwszy śnieg tej zimy © sikorski33  Cudowny widok :)Pierwszy śnieg tej zimy
    Pierwszy śnieg tej zimy © sikorski33  Cudowny widok :)
    Pierwszy śnieg tej zimy
    Pierwszy śnieg tej zimy © sikorski33  Jak w bajce :)
    Pierwszy śnieg tej zimy. Spotkałem na trasie Asię i Wieśka
    Pierwszy śnieg tej zimy. Spotkałem na trasie, Asię i Wieśka © sikorski33

Pierwszy śnieg tej zimy. Spotkałem na trasie Asię i Wieśka © sikorski33
    Spotkałem na trasie Asię i Wieśka
    Spotkałem na trasie Asię i Wieśka © sikorski33  Asia w swoim żywiole...:)
    Pierwszy śnieg tej zimy. Asi syn w samochodzie, przyjechał robić zdjęcia w lesie © sikorski33