• Jesienny wypad do lasu. Okolice Tczewa. Mroźno.

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 01.12.2014 | Komentarze 4

Ostatnio miałem dłuższą przerwę, trzymała mnie grypa,więc nie mogłem jeździć na rowerze. Wczoraj to już śnił mi się rower. Musiałem więc zrobić mały wypad na rowerze, tym bardziej że po dłuższym czasie zaświeciło słoneczko i do tego lekko przymroziło. Pojechałem do pobliskiego lasu, gdzie mogłem nawdychać się zdrowego mroźnego powietrza.W lesie spotkałem Dorotę, testowała swój nowy rower...  Powrót do domu przez osiedle Witosa, Bałdowo,Knybawę i bulwar nadwiślański. Po długim czasie się odchamiłem, już nie mogłem wysiedzieć w domu... Było fajowo :)

Jesień na rowerze.Okolice Lubiszewa © sikorski33
    Jesień na rowerze.Okolice Lubiszewa © sikorski33 Jak widać.piękną, mroźną pogodę nie tylko ja wykorzystałem...
    Jesień na rowerze.Okolice Lubiszewa © sikorski33 Jak widać.piękną, mroźną pogodę nie tylko ja wykorzystałem...

.Jesień na rowerze.Okolice Lubiszewa
    Jesień na rowerze.Okolice Lubiszewa © sikorski33 W lesie spotkałem Dorotę... Pamiątkowa fotka z nowym rowerem ( karbon,29)...

Jesień na rowerze.Skwer 750-lecia Tczewa na osiedlu Witosa
    Jesień na rowerze.Skwer 750-lecia Tczewa na osiedlu Witosa © sikorski33
    Jesień na rowerze.Skwer 750-lecia Tczewa na osiedlu Witosa - woliera
    Jesień na rowerze.Skwer 750-lecia Tczewa na osiedlu Witosa - woliera © sikorski33