• Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :)

Niedziela, 9 listopada 2014 · dodano: 10.11.2014 | Komentarze 2

W niedzielę wybraliśmy się na Mierzeję Wiślaną. Rano pogoda masakra, silna mgła i mżawka.Na szczęście od Mikoszewa mgła ustąpiła i nawet pokazało się słońce. W Stegnie spotkaliśmy się z ekipą rowerową, która przyjechała z Elbląga. Na plaży podziwialiśmy kąpiel w morzu, Elbląskich morsów. Od nas dołączyli do kąpieli Mirek i Jurek. Następnie udaliśmy się  z ekipą Elbląską rowerową,  do Kątów Rybackich, gdzie kąpała się druga grupa morsów z Elbląga. Tam też uczestniczyliśmy we  wspólnym ognisku. Było wesoło,kiełbaski.piwko,temacik itp...  W drogę powrotną udaliśmy się wspólnie z Elblągiem, którzy postanowili nas odprowadzić do Marzęcina. Tam się pożegnaliśmy i pognaliśmy do domu. Powrót oczywiście w ciemnościach. Wycieczka wspaniała i na dodatek była duża dawka kilometrów....:)))

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33 Na trasie wycieczki.

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  Na trasie wycieczki.

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  Elbląg i Tczew...:) Dalej już wspólnie pojechaliśmy do Kątów Rybackich.

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  Wejście na plażę w Kątach Rybackich.
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  Spotkanie i ognisko z Elbląskimi morsami :) Kąty Rybackie.

Spotkanie i ognisko z Elbląskimi morsami :) Kąty Rybackie.
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  Udaliśmy się na poszukiwanie kamieni granicznych  Wolnego Miasta Gdańska.
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33 Kamienie graniczne Wolnego Miasta Gdańsk :

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33 Wracamy do Tczewa.
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33  W Marzęcinie się żegnamy , jedni wracają do Elbląga a drudzy do Tczewa...
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33 Ciepły posiłek w Nowym Dworze...
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Spotkanie z elbląskimi morsami i rowerzystami... :) © sikorski33 Krótki odpoczynek... :)))