• Szukanie grodziska.

Sobota, 25 października 2014 · dodano: 27.10.2014 | Komentarze 1

W ostatnią sobotę wybraliśmy się do szukać miejsca, w którym było dawno temu grodzisko. Szukaliśmy według starej niemieckiej mapy, na której było to grodzisko zaznaczone. Po długim buszowaniu po lecie w (okolice Gniszewy) udało się nam to miejsce znaleźć. Wypad pełen wrażeń...:)  Asi nie było, bo kurowała się jeszcze z przeziębienia... Tym bardziej że w niedzielę jedziemy w okolice Opalenia, do Małego i Dużego Wiosła. A to będzie około 130 km.Dziękuję całej męskiej ekipie, za mile spędzoną sobotę:)

Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33  Śliwiny.
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33  Waćmierek.

Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33  Dojechał z pracy Mirek.
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33 W tym miejscu było dawno temu grodzisko.
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem
    Szukanie grodziska... Pomiędzy Waćmierkiem a Gniszewem © sikorski33 W tym miejscu było kiedyś wielkie jezioro. Pozostał tylko mały stawek. Wracamy do domu.